Do You Like My Blog ? =D

Davichi & T-ARA - 우리 사랑했잖아 (We Were In Love) [ Download ]

Merry Christmas !!

Today , Im here to recommend and share a song.
for sure ,
it's K-POP ! 
[ since Im KPOP Maniac ]
haha


Singer : Davichi & T-ARA
Single : We Were In Love
Date : 23 December 2011

Preview :



Lyrics :

u ri sa rang het ja na 
je bal nal u li ji ma
o jik ne gen 
no ha na pu nya
nu nul ga ma do bo yo 
gwi rul ma ga do du lyo
je bal 
nal to na ga ji ma

o du wot don 
ne sar me 
bi chi dwe o jun sa ram 
no mu na 
so jung han sa ram
ha ru ji na go
to ji na do 
do gu ri wo jo 
i no rel 
ha nun ji gum do

u ri sa rang het ja na 
je bal nal u li ji ma
o jik ne gen 
no ha na pu nya
nu nul ga ma do bo yo 
gwi rul ma ga do du lyo
je bal 
nal to na ga ji ma

do ra ol got ga ta so 
da shi ol ji mo la so 
o nul do 
no rul gi da ryo
no nun mo ru ji 
non mo ru ji 
a pa ha nun nal 
i no rel
ha nun ji gum do

u ri sa rang het ja na 
je bal nal u li ji ma
o jik ne gen 
no ha na pu nya
nu nul ga ma do bo yo 
gwi rul ma ga do du lyo
je bal 
nal to na ga ji ma

se sang gwa 
no dul jung e 
tek ha ra myon ha na
ne jon bul pe a sa do 
no ra myon nan jo wa
na ji na ba mi na
sa rang e nan 
mong ma run ja
nol i jen it ja 
i ron na ye gat ja 
nun da ji mi 
to da shi na rul 
u lyo du lyo
no e ge ba ra nun gon 
o jik no ya
no ob shin a mu got do 
hal su om nun na ya
i no rel du ru myon 
je bal no 
do ra wa do ra wa

sa rang ha myon 
hal su rok 
jom jom ya wi 
o man ga
o jik ne gen 
no ha na pu nya
u ri sa rang het ja na 
jebal nal u li ji ma
nal du go to na ga ji ma

Yeah uh uh 
gyol guk non do ra so
na nun to ma ga so
ja jon shim da bo ri go 
mi chin chok nol ta ra so
ga su mi dwe ryo 
na rul da gu chi go 
mal he so
se sang e 
ha na pu nin 
nol il chi nun ma le so
nan un tto un nun chok 
gu nyang mol jong han chok
no e ge bu ru nun 
ma ji mak na ye i no re
jebal nal to na ga j ima


[ credits : http://kpopclass.blogspot.com  ]

Although I dont know what they sing ,
but ,

music is infinite right ?
I fall in love to its rhythm .


Like It ?
Haha...
Here to share :



Davichi & T-ARA


 We Were In Love




Coming Up next :
T-ara will release their 
LOVEY DOVEY 
on 24th
Christmas Eve !!
which mean on today midnight [ i guess ]
Let's Look forward it !!
Nado Lovey Lovey Dovey Oh oh oh oh =P
ops... start singing again .
XD

Okay , It's time to go ,
SeeYa next Time.
[ Will try to find T-ara LOVEY DOVEY Download Link tonight ]

Wish me luck , and I'll share it in my blog =]
sharing is caring .
TeeHee

This entry was posted in

Leave a Reply


    Soundcloud

    Instagram


    Instagram

    Twitter

    Follow Denson_Ong on Twitter

    About Me

    My Photo
    DENSON ONG
    Hi, I'm Denson, welcome to my blog, my world. There is no specific theme for my blog, yup everything are random, random is my theme. Mainly sharing about music, concert, personal diaries and some views on today's issues. Want to know more about me? click into my facebook profile or follow up my instagram. I'm looking forward to know more about you. Seeya~
    View my complete profile

Bloggerized by Best Theme & ThemesHive & Thanks to Top WP Themes