Do You Like My Blog ? =D

我可以过得很好 =]

Since that day,
Everyone seem have some distance with me.
The one, I trusted for years.
Hurts me too much. I let go with a broken heart.
Now, the close one, which I met at here,
I trust them. Was thinking, they will be the friends, I have been looking for. But, time prove everything.
Because, I'm too emotional or I'm sensitive?
Those can happily jokes with me,
those who writes notes for me,
those lunch n dine with me,
started to a part from me.
是我被疏远了,还是我把自己疏远了。
不懂得。有了隔膜。
之前开的玩笑,已不再好笑。
以前彼此的关心,已渐渐消失。
变了。
不懂得是我变了,你变了,他变了,还是是世界变了。
笑容,
是什么?
朋友,
是什么?
Alone, walking on the street,
Alone, dining my own,
Alone, sitting at library.
告诉自己,会习惯的。。。
虽然不懂为什么,一转眼,所有可以变得那么美好。一眼瞬间,一切可以变得那么噩梦。
总是,让我拥有后失去。
会习惯的。
你们对我说的话,
我会一句一句丢掉。
见到我的眼神,
对我说话的语气,
告诉我,你们不想见我。
一句"你来这里干嘛",
一眼冷漠的眼神,
是友谊的进步,还是,一切已不是我想要的那么美好?
曾经,关心我的,
如今,需要我时,才找我。
找了,不要紧,可恶的是,你不需要我了,转身就走。
今天,决定了,
不理会。
我可不是,你们需要时就可以拥有的道具。
心事,
都会找我。
而我,有心事,不知能向谁诉说。
看似很多朋友,看似很亲近。
心里深处流着的血,看不见。
是谁在我那颗已受伤了的心,再画上美丽的伤痕。
算了。。。
告诉自己,一切会过去。
一切会习惯。
我会没事的。一切会没事。
很明显,
越是在乎,越是更伤。
亲情,友情,爱情。
我可以活得很好,
一个人坐在食堂,一个人在图书馆,
也可以很快乐。
我不需要任何人了解我。
明天开始,
一切,一切都会切低改变。
我不是emo,
是不想再被忽略。
独自一人,
不会被忽略。
我会更坚强地活下去。
为了自己,而活下去。
亲情爱情友情,
你们可以伤得起我,
我也可以对你们很无情。
你们不会在乎,
我也不会再执着在乎。
主动道歉,想说我很珍惜每段友情。
你给我的反应,因我在emo那段期间没回你信息,
如今,那个眼神,那个脸孔,甚至对曾经是你的好友的她们,也如此冷漠对待。
我没必要,为了不把我当一回事的人放在眼里。
不必对我好,
之前我需要的,我现在不想要。
忽略,抛弃,
把一切一切,都拿走。。。
我可以过得很好。。。
我会活得更精彩。

This entry was posted in

Leave a Reply


    Soundcloud

    Instagram


    Instagram

    Twitter

    Follow Denson_Ong on Twitter

    About Me

    My Photo
    DENSON ONG
    Hi, I'm Denson, welcome to my blog, my world. There is no specific theme for my blog, yup everything are random, random is my theme. Mainly sharing about music, concert, personal diaries and some views on today's issues. Want to know more about me? click into my facebook profile or follow up my instagram. I'm looking forward to know more about you. Seeya~
    View my complete profile

Bloggerized by Best Theme & ThemesHive & Thanks to Top WP Themes